zondag 16 januari 2011

Was ik weer!

Zo, na een lange drukke tijd bezig te zijn geweest met van alles rond het verhuizen en andere nodige dingen, zit ik eindelijk weer met mijn blog voor mijn neus. Afgelopen tijd heb ik eigenlijk vrij weinig tijd gehad om te quilten, de naaimachine tussen de verhuisdozen weg te plukken, laat staan alle stofjes die ook ergens ingepakt en wel onder de berg met dozen lagen te pakken haha. 
Toen ben ik begonnen met breien! Dankzij mijn moeder, die al heel lang kan breien, krijg ik cursus van haar! Erg leuk allemaal! Als ik wat af heb plaats ik natuurlijk een foto!

Vriendelijke groetjes en nog een fijne zondag iedereen!


2 opmerkingen:

  1. En we kunnen natuurlijk ook van alles breien, he?
    Dus misschien ook wel iets leuks voor jou of P?
    Leuk vest, hes of trui?
    Je zegt het maar, hoor, patronen genoeg.......
    xxxxxxxxxxxxxxxxxx, je mam. ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hihi ik zit er over na te denken een quilt voor het bed te maken en een vest te breien, maar misschien is dat iets te extreem met kijk op mijn ervaring :P ach gewoon doen toch! :D

    BeantwoordenVerwijderen