zaterdag 12 februari 2011

Bed Quilt blokken * Bed Quilt blocks

Hallo!

Na een tijdje het druk te hebben gehad kom ik er dan eindelijk aan toe, het blokken quilt voor mijn bed! Afgezien van dat ik ook breiwerkjes doe wil ik mij ook bezighouden met deze quilt. Heb een beetje amateur schets gemaakt maar het moet er ongeveer zo uit komen te zien:

It's been a while but finaly i have some time to start on the blocks quilt for my bed! Apart from the knitting i want also make a quilt. Bit of a amateur sketch but it's gonna look like this: (see photo above)
Het krijgt zachte kleuren, niet echt een duidelijk patroon alleen de kleuren worden wel verdeeld over de quilt zodat je niet bepaalde plekken in dezelfde soort kleuren hebt. The quilt gets soft colors and not really a pattern in it.

Binnenkort foto's!   ^_^



3 opmerkingen:

  1. Super!!!! Zie ik net je logje verschijnen....... wat een goed overzichtje!
    Ben benieuwd! ;))

    BeantwoordenVerwijderen
  2. p.s.-je: je hebt je blog leuk veranderd, zeg!!
    Al helemaal in lente-sferen..... :)

    BeantwoordenVerwijderen