zaterdag 18 juni 2011

Oude stofjes Quilt .. Old fabric Quilt

Goede middag!
Vandaag weer heerlijk geslaagd tussen de oude stofjes, had even een ingeving gehad gisteren en ik vond een soort gelijke afbeelding op internet! Wel ga ik het op een andere manier doen dan de vorige quilt, ik wil het namelijk met de hand proberen. De bedoeling is dat ik wel blokken ga maken en die aan elkaar ga zetten maar de blokken zijn wel uit de losse pols gemaakt, zonder precieze afmetingen en allerlei stofjes door elkaar heen!


I found some old fabric today for my idea i had yesterday, i found a picture of a sort same thing in the internet (left) and that is what it is going to be. I'm going to try it different then my last quilt, i will going to try to make it by hand. It's going to be al lot of block but without a pattern in it. Just a lot of old fabric sewn together!

4 opmerkingen:

  1. Lijkt me zo'n super idee! Goed plan!!! ;))
    Zie je (jullie) graag straks! :x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Thanks :D Heb al twee blokken klaar.
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow! Dat gaat snel!! Ben heel nieuwsgierig hoe ze er uit zien....... ;))
    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het zal best lekker werken zo los uit de pols, ben benieuwd naar het resultaat. Veel plezier met het uitzoeken van de kleurtjes! Mooie avond, liefs, Daniƫlle

    BeantwoordenVerwijderen