vrijdag 25 februari 2011

Tuinbezigheden & nieuwe vloer

Hallo!

Vandaag een heerlijk druk dagje! De heren zijn bezig met de nieuwe vloer en aangezien ik geen ervaring heb met laminaat leggen, laat ik ze eerlijk ploeteren. Ondertussen ben ik bezig geweest met de achtertuin, het maken van een leuke krans voor aan de schutting en bezig met vogeltjes lokken naar onze achtertuin (leuk om te zien!). Hier een aantal foto's.


Hier foto van mijn bezigheid met takjes en stukjes riet die ik bij het water opgeraapt had. Is uiteindelijk heel mooi geworden! Daar komt nog een foto van.
Hmm, ik zat nog te denken: de groen vloer houden? :P

Gekheid! 
Dat was het even kort voor vandaag, ik ben nog druk met de achtertuin indeling bezig, vanplan een pallet met hout op zn kant te leggen achteraan en veel potten in de achtertuin met leuke plantjes, en ook een vlinderstruik maar ik denk dat dat nu nog niet verstandig is en ik moet me eerst nog even verdiepen in hoe je die planten moet onderhouden (ik heb namelijk nog geen groene vingers). Maar als de achtertuin klaar is over een tijdje laat ik dat wel zien!


1 opmerking:

  1. Dat ziet er goed uit! Zowel de vloer als je plannetjes!
    Tot morgen. Ik stuur wel even een sms als ik hier vertrek naar jullie chaletje..... ;b
    Xxxxxxx!

    BeantwoordenVerwijderen